Wil je de communicatie op je werk verbeteren? Schakel dan een coach van MD-act te Groesbeek, vlak bij Nijmegen in. Wij gaan in op de vier communicatiestijlen, de kunst van het leiden en vergaderen en het geven en ontvangen van feedback. Ontdek hier meer over tijdens onze trainingen of coachingmomenten.

Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact op met ons!
024 3978 892 info@MD-act.nl

Waarom het verstandig is om de communicatie te verbeteren op het werk

Een goede communicatie op de werkvloer is erg belangrijk. En wij vertellen je graag waarom en hoe je de communicatie op je werk kunt verbeteren. Een heldere communicatie verbetert de sfeer en beïnvloedt de resultaten van je bedrijf op een positieve manier. Dit voorkomt conflicten, misverstanden, onnodige fouten, onderlinge irritaties en verwijten. En zeg nu zelf, deze laatstgenoemde punten wil je als bedrijf het liefst voorkomen. Toch is het opmerkelijk dat organisaties weinig aandacht lijken te besteden aan het verbeteren van de communicatie op het werk. Het is namelijk een zeer belangrijk onderdeel in onze professionele en persoonlijke coaching.

Pak communicatieproblemen effectief aan met onze coaches

Dit is een vraag die de experts van MD-act voor jou kunnen beantwoorden tijdens een coachingtraject. Wij geven ook op onze blog een aantal tips om de communicatie op het werk te verbeteren. Of ben je benieuwd naar wat wij als coaches voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op door te bellen naar 024 3978 892.