Niet tevreden? Geld terug!

Het uitgangspunt 'niet tevreden, geld terug' hebben wij voor ons type werk heel lang niet vanzelfsprekend gevonden. Daar hadden we goede redenen voor, vonden we zelf. Maar daar zijn we heel anders over gaan denken. We zijn ons gaan realiseren dat het er niet alleen om gaat dat wij naar onze eigen maatstaven ons werk goed doen, maar dat het het allerbelangrijkste is dat jij tevreden bent met de dienst die wij jou leveren! Daar is onze dienstverlening dan ook helemaal op gericht; dat wij het werk leveren waar jij voor 100% tevreden over bent.

Dus iedereen naar de mond praten?

Betekent dit dat wij alleen dat doen wat jij van ons vraagt en zeggen wat jij wilt horen? Het antwoord is 'nee'. Wij gaan natuurlijk geen dingen doen en zeggen waarmee we jou naar onze overtuiging geen goede dienst bewijzen.

Wat kun je dan wel verwachten?

Wat je van ons kunt verwachten is, dat wij heel zorgvuldig met jou zullen overleggen en afstemmen: wat zijn jouw verwachtingen? wat vind jij belangrijk? wat wil jij bereiken? En dat wij al onze professionaliteit en ervaring zullen inzetten om je te helpen om jouw doelen en wensen te realiseren. Ook wanneer dat betekent dat we kritisch of confronterend moeten zijn. Maar als jij ontevreden bent over onze dienstverlening, ook al denken we zelf dat we het goed hebben gedaan, hebben we het dus niet goed genoeg gedaan.

Dit houdt onze tevredenheidsgarantie in

De tevredenheidsgarantie is heel simpel: als jij niet tevreden bent over onze dienstverlening, sturen wij je geen factuur. We krijgen dan wel graag jouw feedback. Niet om ons te kunnen verdedigen, maar om van jouw ervaringen met ons te kunnen leren.

Contact?

Heb je vragen, of wil je vrijblijvend kennismaken? Bel ons op: 024 397 8892. Mailen kan natuurlijk ook: info@md-act.nl