Ga naar de inhoud
  • Tevredenheidsgarantie
  • NIP geregistreerd
  • Noloc geregistreerd
  • 30 jaar ervaring
  • 024 3978 892
  • info@md-act.nl
  • Assessment
    • Groepsassessment
    • Ontwikkelassessment
    • Selectie assessment
  • Coaching
  • Trainingen
  • Loopbaancoaching
  • Blogs
  • Over
    • Over MD-act
    • Reviews
  • Contact
  • Assessment
    • Groepsassessment
    • Ontwikkelassessment
    • Selectie assessment
  • Coaching
  • Trainingen
  • Loopbaancoaching
  • Blogs
  • Over
    • Over MD-act
    • Reviews
  • Contact
Effectief vergaderen is niet zo eenvoudig als het misschien lijkt

Effectief vergaderen en vergader ergernissen die dit bemoeilijken

Effectief vergaderen is geen vanzelfsprekendheid, al vergaderen we ons in Nederland een slag in de

Lees verder »
self fulfilling prophecy: het effect van negatieve gedachten en verwachtingen

Self fulfilling prophecy: anders leren omgaan met negatieve verwachtingen

Self fulfilling prophecy: verwachtingen die we hebben over onszelf of over anderen kunnen ertoe leiden

Lees verder »
Afspraken niet nakomen

Afspraken niet nakomen: in veel teams speelt ‘ja’ zeggen, maar ‘nee’ doen

In mijn praktijk als trainer en coach heb ik voor veel verschillende opdrachtgevers en organisaties

Lees verder »
Communicatie en samenwerking: leren omgaan met verschillen in communicatiestijl

Samenwerking en communicatie: botsende communicatiestijlen

Samenwerking en communicatie kunnen er voordeel van hebben wanneer in een team verschillende communicatiestijlen zijn

Lees verder »
Feedback ontvangen

Feedback ontvangen

Feedback ontvangen is niet altijd fijn. Je kunt van feedback die je krijgt misschien best veel leren, maar

Lees verder »
Feedback geven

Beter leren communiceren: feedback geven

Feedback geven is een belangrijk onderdeel van de communicatie. Door feedback te geven, laat je

Lees verder »
Betere leren communiceren en luisteren

Communicatie: beter leren communiceren en luisteren

De kwaliteit van de communicatie bepaalt in hoge mate de kwaliteit van de relaties en

Lees verder »
Lastige gesprekken voeren met medewerkers

Een moeilijk gesprek voeren met je medewerker: hoe doe je dat?

Mijn blog over moeilijke gesprekken voeren, geschreven in januari 2015, heb ik ruim een jaar

Lees verder »
Wat is coaching

Wat is coaching, vragen van coachees en ontwikkeltips

Wat is coaching? Coaching is een vorm van persoonlijke begeleiding. Hierbij helpt de coach een

Lees verder »
Conflicten op de werkvloer

Conflicten op de werkvloer: hoe voorkom je escalatie

Conflicten op de werkvloer escaleren gemakkelijker dan dat ze constructief verlopen. Zeker wanneer er sprake

Lees verder »
« Vorige Pagina1 … Pagina7 Pagina8 Pagina9 Volgende »

Wil je regelmatig informatieve artikelen ontvangen
over onderwerpen op het terrein van mens en werk?

Linkedin Facebook

Contactgegevens

Adres
Paulus Potterweg 65
6562 XK
Groesbeek

  • 024 3978 892
  • info@md-act.nl

Over MD-ACT

  • Over MD-ACT
  • Contact
  • Blogs
  • Trainers

Coaching Locaties

  • Coach Nijmegen
  • Coach Utrecht
  • Coach Maastricht
  • Coach Eindhoven
  • Coach Amsterdam
  • Coach Nijmegen
  • Coach Utrecht
  • Coach Maastricht
  • Coach Eindhoven
  • Coach Amsterdam
  • Route beschrijving
  • Tevredenheidsgarantie
  • NIP geregistreerd
  • Noloc geregistreerd
  • 30 jaar ervaring

Webdesign Swipe Media

|

Privacyverklaring

|

Cookieverklaring 

MD-act
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
  • {title}
  • {title}
  • {title}
  • Assessment
    • Groepsassessment
    • Ontwikkelassessment
    • Selectie assessment
  • Coaching
  • Trainingen
  • Loopbaancoaching
  • Blogs
  • Over
    • Over MD-act
    • Reviews
  • Contact

Neem contact op:

  • 024 3978 892
  • info@md-act.nl

Vertel ons wat je zoekt